Navštívte nás v našom zákazníckom centre:


KALINČIAKOVA 46
SENEC


Zobraziť mapu

02/ 32 12 12 32

Otvorené pondelok až piatok
od 9:00 do 18:00

V sobotu – ZATVORENÉ



Zavolajte vopred a radi si s Vami dohodneme čas aj mimo otváracích hodín alebo priamo u Vás doma.



0910 106 105

NONSTOP 24 hodinová HOTLINE služba technickej podpory



Novinky:
  • V prevádzke máme nový vysielač pre obec Hrubá Borša.
  • V prevádzke máme nové vysielače v meste Senec.
  • V prevádzke máme nový vysielač pre obec Doľany.
  • V prevádzke máme nový vysielač v obci Štefanová.
  • V prevádzke máme nový vysielač v obci Bernolákovo.





Často kladené otázky – FAQ


INTERNET

Ako dlho trvá zriadenie internetu?

Ako dlho trvá samotná inštalácia?

Čo musím pripraviť pred inštaláciou?

Čo je to ten technologický postup WNMT?

Dodávate k vášmu riešeniu aj nejaký špeciálny router, prevodník alebo stačí ak si sám zakúpim switch?

Ako si overím, či máte pokrytie aj v našej lokalite?

Aké časté sú výpadky?

Koľko ma to bude celé stáť?

Môžem použiť aj vlastné WiFi zariadenie?

Ako je to u vás s agregáciou?

Rád by som zaplatil na rok dopredu. Je to možné? Ak áno dostanem zľavu?

Poskytujete aj pevnú verejnú IP adresu?

Mám doma viacero počítačov, a chcem ich všetky pripojiť na internet. Budem musieť platiť za každý zvlášť?

Ako dlho môžem byť na internete a koľko dát môžem stiahnuť?

Ako si mám chrániť počítač pred vírusmi?




SATELITNÁ TECHNIKA

Akých poskytovateľov satelitnej televízie mi viete ponúknuť?

Aké doklady potrebujem na uzavretie zmluvy s UPC?

Aké programy môžeme sledovať na voľne šírených pozíciách?

Chcel by som mať možnosť sledovať programy na všetkých satelitoch. Je to možné?

Aký je rozdiel medzi kartami CryptoWorks a Irdeto? Som povinný si kartu vymeniť?

Aké sú nevýhody satelitného príjmu?

Čo potrebujem, aby som mohol sledovať programy v HD kvalite?

Čo potrebujem na sledovanie maďarských programov cez satelit?

Ako si objednám montáž?






INTERNET

Ako dlho trvá zriadenie internetu?

Zriadenie internetového pripojenia realizujeme najneskôr do 14 dní od vykonania obhliadky a objednávky montáže v závislosti na aktuálnej vyťaženosti technikov.


Ako dlho trvá samotná inštalácia?

Nakoľko sa zariadenie na príjem signálu vo väčšine prípadov montuje na strechu domu, tak samotná inštalácia trvá v rozsahu 1 – 4 hodín podľa náročnosti


Čo musím pripraviť pred inštaláciou?

Pred inštaláciou je dobré mať vyvedenú kabeláž na strechu (sieťový FTP kábel Cat. 5e) a na streche mať nachystanú konzolu, na ktorú sa namontuje zariadenie na príjem signálu. Ak však takúto prípravu nemáte, naši technici Vám v rámci zriaďovacieho poplatku zvedú kábel zo strechy k počítaču.


Čo je to ten technologický postup WNMT?

WNMT je technologický postup, podľa ktorého je pripojenie realizované pomocou bezdrôtovej technológie, používajúcej na pripojenie k sieti LAN zariadenia pracujúce na princípe klasických jednoanténových ale aj na princípe viacnásobných anténnych vstupov a výstupov.


Dodávate k vášmu riešeniu aj nejaký špeciálny router, prevodník alebo stačí ak si sám zakúpim switch?

Naše pripojenie je u zákazníka ukončené štandardným FastEthernet sieťovým rozhraním ukončeným zásuvkou/konektorom RJ-45. To znamená, že ak chcete naše internetové pripojenie využívať na viacerých počítačoch v domácnosti, stačí si kúpiť akýkoľvek router/wifi router s podporou funkcie NAT


Ako si overím, či máte pokrytie aj v našej lokalite?

Najlepším spôsobom overenia dostupnosti služby vo Vašej lokalite je kontaktovať nás na telefónnom čísle 02 / 32 12 12 32


Aké časté sú výpadky?

Nakoľko je naša sieť postavená na profesionálnych riešeniach s NON-STOP HOTLINE technickou podporou a dohľadom siete, výpadky sú eliminované na úplne minimum


Koľko ma to bude celé stáť?

Cena kompletného zriadenia závisí od Vašich požiadaviek a zároveň od aktuálnych akcií. V zásade platí, že cenu práce pri inštalácií internetu klient neplatí. Cena práce sa uplatňuje iba pri nadštandardných riešeniach.


Môžem použiť aj vlastné WiFi zariadenie?

Pokiaľ Vaše WIFI zariadenie má všetky potrebné parametre, môže byť použité na pripojenie klienta do siete spoločnosti KALIANT.

Túto kompatibilitu overuje technik na mieste montáže po predložení Vášho zariadenia


Ako je to u vás s agregáciou?

Agregácia je v závislosti od požadovaného programu.

Pri štandardných programoch AVIAT PLUS 2,4,6,8 je vo Všeobecných Zmluvných Podmienkach uvedená agregácia 1:25, ale v skutočnosti agregáciu uplatňujeme len vo výnimočných prípadoch.


Rád by som zaplatil na rok dopredu. Je to možné? Ak áno dostanem zľavu?

Platbu vopred je možné realizovať aj rok vopred.

Zľavu môžete dostať, podľa aktuálneho cenníka zliav, pokiaľ však nevyužívate akciu na zriadenie pripojenia a pod.


Poskytujete aj pevnú verejnú IP adresu?

Verejnú pevnú IP adresu poskytujeme za poplatok 5,- € s DPH / mesiac

Pokiaľ Vám stačia iba nejaké porty (1-3), vieme Vám presmerovať službu na zadané porty bezplatne


Mám doma viacero počítačov, a chcem ich všetky pripojiť na internet. Budem musieť platiť za každý zvlášť?

Na pripojenie viacerých počítačov môžete využiť router / wifi router, pomocou ktorého viete pripojenie medzi počítačmi zdieľať. To znamená, že na pripojenie viacerých počítačov v rámci jednej domácnosti Vám bude stačiť jedno pripojenie.


Ako dlho môžem byť na internete a koľko dát môžem stiahnuť?

Všetky naše programy sú dátovo a časovo neobmedzené, z čoho vyplýva, že na internete môžete byť, ako dlho chcete a môžete stiahnuť koľko chcete za nezmenený mesačný poplatok.


Ako si mám chrániť počítač pred vírusmi?

Počítač si môžete chrániť pred vírusmi pomocou antivírusových programov. Našim klientom ponúkame za zvýhodnené ceny antivírusový program od spoločnosti ESET.




SATELITNÁ TECHNIKA

Akých poskytovateľov satelitnej televízie mi viete ponúknuť?

KALIANT s.r.o. je zmluvným partnerom spoločností SKYLINK a UPC a vieme Vám poskytnúť služby od ktoréhokoľvek z nich v závislosti na Vašich požiadavkách a prioritách.

Okrem vyššie uvedených spoločností vieme aj namontovať satelitnú techniku od akéhokoľvek poskytovateľa s dostupným signálom vo Vami vybranej oblasti.


Aké doklady potrebujem na uzavretie zmluvy s UPC?

Na uzavretie zmluvy s UPC si, prosím, prineste nasledovné doklady:

- Občiansky preukaz

- Vodičský preukaz / kartu poistenca

- Faktúru od niekoho, kto Vám poskytuje nejaké služby (voda/plyn/elektrika/telefónny operátor/poskytovateľ internetového pripojenia)


Aké programy môžeme sledovať na voľne šírených pozíciách?

Nakoľko je programov vysielaných zdarma obrovské množstvo  môžete si ich pozrieť na stránke: http://www.parabola.cz/satelit/


Chcel by som mať možnosť sledovať programy na všetkých satelitoch. Je to možné?

Možné je sledovať programy zo všetkých satelitných pozícií, ktoré sú vo Vami vybranej lokalite dostupné za pomoci príslušnej satelitnej techniky.


Aký je rozdiel medzi kartami CryptoWorks a Irdeto? Som povinný si kartu vymeniť?

Rozdiel medzi kartami je v type kódovacieho systému. Nie každý set-top-box dokáže dekódovať oba druhy kariet. K dnešnému dňu nie je povinná výmena karty.


Aké sú nevýhody satelitného príjmu?

Satelitný prijem je finančne náročnejší  prvotnou investíciou na inštaláciu a zariadenia na príjem signálu. V druhom rade pri extrémne zlom počasí je možná strata signálu.


Čo potrebujem, aby som mohol sledovať programy v HD kvalite?

Budete potrebovať satelitnú parabolu s LNB konvertorom a satelitný prijímač, ktorý dokáže spracovávať HD signál. Zároveň budete potrebovať aj televízny prijímač, ktorý je možné prepojiť s HDMI káblom.


Čo potrebujem na sledovanie maďarských programov cez satelit?

Programová ponuka maďarských programov sa nachádza v rozšírenej ponuke SKYLINK od 1.11.2013. Pre viac informácií o možnosti zriadenia satelitného príjmu kontaktujte obchodné oddelenie na telefónnom čísle 02 / 32 12 12 32


Ako si objednám montáž?

Montáž si môžete objednať najjednoduchšie na telefónnom čísle 02 / 32 12 12 32, kde Vám zároveň aj odborne poradíme s výberom vhodných technických prostriedkov.